Nydag

En ny dag, med nya möjligheter :)
 
Igår blev inte allt klart på listan som jag ville. Men det viktiga på listan blev klar som skönt är :) Och det blev två bio besök igår. Jag och P gillar båda att se film på bio och vi hade så vi kunde gå på en bio för halva priset samt att studentkortet hade ett erbjudande just på en av filmerna. Så det blev som att vi betalade för en film men gick på två :) Och då det just var två filmer vi ville se och vi inte kunde bestämma oss för vilken vi ville se på igår så såg vi bägge. De vi såg var Star trek: into darkness och Oblivion. Den först nämna var väldigt bra som jag hade tänkt att den skulle vara ungefär. Medan Oblivion var inte alls så bra som jag hade trott, bra film men inte något speciellt. 
 
Idag blir det att fortsätta plugga, tvätta. Och en sak jag verkligen måste göra det är att fixa bloggens utseende det ser ju katastrofalt ut just nu. Tyvärr så kan det väll bli en tillfällig header om jag inte kan använda den jag har nu. Men som bloggen ser ut nu så tycker jag lite sund om er läsare som sitter och läser bloggen. Men det ska fixas jag lovar. Får ta den tid det tar. Ja jag är lite perfektionistisk ibland. 
 
Nu blir det snart frukost.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0