Morron, eller kankse godag.

Oavsett vad det blir för artig fras man borde använda är det iaf en ny dag. Inte gjort så mycket. Frukost något avsnitt av Cake Boss. Sedan promenad till UB. Och hem igen direkt.
 
Imorgon är det tenta och jag har inte läst klart en av böckerna. Och när jag var till UB tidigare idag så satt antagligen någon och läste boken. Så jag väntar så snällt och går tillbaka senare. Hoppas den är ledig och på sin plats så jag hittar den. Annars blir det att komma tidigare imorgon och leta som en galning :P
 
Nu blir det istället att kolla igenom anteckningar och ta det lugnt så jag orkar plugga ikväll istället. Får bli så när jag är så dum och inte tar mig tiden och sätta mig och läsa boken tidigare. Jag som planerat dumt. Å då får jag stå mitt kast.... Inte så mycket att göra åt såhär efteråt.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Du är också duktig, som pluggar och står i :)

2013-05-02 @ 12:15:55
URL: http://lorissalovebomb.se
Mikaela

Cake Boss är såå jävla bra!

2013-05-02 @ 18:12:22
URL: http://mickisteoderakis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0