Lördag?

Ne, inte lördag idag. Utan det är söndag :) Gårdagen var helt fantastisk. Det var soligt hela dagen och jag tillbringade större delen av tiden ute. Antingen läste, promenerade eller satt och åt :) Så jag tillbringade inte allt för många timmar framför datorn som jag brukar göra :)
 
Idag kommer det dock bli lite tid inne innan jag går ut. Jag ska nämligen städa rummet, det måste damsugas och putsa spelglarna de är dammiga som tusan. Och för er som vet så har jag ett spegelbord (bild nedan). Som blir dammigt så fort. I eftermiddag/kväll blir det picnik till middag idag igen. Blev det igår med sallad :D
 
Har det inte mublerat så längre...
 
 
// Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0