Gymmet

Då var även dagens gympass avklarat :) Det var skönt att gymma lite. Är ju ett tag sedan jag gjorde det nu. Känna hur man tar ut musklerna rejält. Tror jag har träningsverk i armar och mage imorgon (hoppas faktiskt på det). 
 
 
Nu blir det att fortsätta med tvätten och plugga...

Dagens att göra: 
[x] Gymma
[ ] Plugga (läsa en bok)
[ ] Tvätta 
[ ] Skriva blogginlägg (dans)
[ ] Till laga stroganoff på älg :D
 
Ja det var väll alla måsten... Finns ju såklart saker jag gärna gör om jag hinner också. Ser gärna ett eller sju avsnitt av the L word, skulle vilja komma igenom hela serien och se vad som händer med alla, men har några säsonger kvar. 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0