Godmorgon

Nu sitter jag på biblioteket och väntar på att hemtentamen ska börja. Känns som om att tentan kommer gå bra i alla fall. Men det märks mer när tentan väl börjar och jag får se vilka frågor det är. Jag kanske sitter helt förvirrad i 8 timmar och inte har en aning på vad frågorna handlar om. Men vi får hoppas att det inte är så och att jag sitter och skriver för fult :)  
 
Jag ska inte skriva så mycket mer just nu vet inte vad jag ska skriva ;) Men kanske kommer ihåg att skriva ett inlägg ikväll och skiver hur det kändes...
 
Lycka till alla andra som har tenta av något slag idag, eller ni kanske sitter och skriver på examensarbete, uppgifter vad som. Lycka till... Eller som jag brukar säga break a leg ;)
 
// Puss och kram Jasmine


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: man måste ju få ha lite annat kul också :D

Svar: Japp, man måste ju det.
Jasmine

2013-05-03 @ 08:36:22
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0