Godmorgon

 
Godmorgon :) 
 
Lite segare morgon än igår. Men den har nu kommit igång riktigt. Tvätten är i maskinen och jag har precis sätt klart gårdagens avsnitt av Biggest Loser. Missade gårdagens avsnitt för att jag satt och kollade på bio med P :) Bra film men jag kommer aldrig mer se på skräckfilm på bio. Jag vill kunna knäppa igång lampan direkt när filmen är slut. Jag gillar skräckfilm men på bio blev det mycket mer läskigare än hemma. 
 
 
En skräckfilm i min smak i alla fall. Psykisk skräckis istället för att de försökt få med så mycket fejk blod de kan i en och samma film.
 
Nu ska jag sätta mig och plugga, det blev inte alls något pluggat igår om jag ska vara ärlig. Mer än att jag kollade igenom vilka sidor som skulle läsas.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0