Godmorgon

Idag känns som en bra dag. Får se vad jag säger efter halva bussresan när jag är less på att åka buss. Jag ska som jag tidigare sagt till huvudstaden. Träffa en vän. 
 
Jag håller på att packa ner det sista nu. Resan börjar inte förens runt lunch. Men först blir det brunch med P. Så jag inte behöver tänka på lunch på bussen. Kommer dock bli så att jag måste köpa någon slags middag på Ica nu när vi ska gå och handla till brunchen. Är inte framme i Stockholm förens vid nio tiden ikväll. Går ju att äta något som ska serveras kallt så :) Jag hoppas att jag inte blir allt för uttråkad på resan bara. 
 
Måste packa det sista nu. Men ni får säkert höra lite om vad som händer nere i Sthlm om jag kommer in via datorn eller via mobilappen som krånglar.
 
// Puss och Kram Jasmine
 
Ps. Om inte annat så hör jag av mig på måndag. och får ursäkta att jag inte kunnat skriva. ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0