Godmorgon

Godmorgon. Det är både skönt att vara hemma, men jag längtar också tillbaka. "Borta bra men hemma bäst" är ett ordspråk som fungerar för det mesta. Men jag har haft det väldigt bra nere i Stockholm också :)
 
Det som jag gjort där nere är att träffat en vän. En trevlig middag med två av hans vänner. Vi har varit och sprungit runt på olika affärer runt om i Sthlm. På lördags kvällen var vi till Sjätte tunnan och tog en öl/mjöd eller två. Och vi har kollat på massor av Sons Of Anarchy, en bra serie som jag aldrig hade sätt tidigare. Som jag ska fortsätta se här hemma nu. 
 
Jag har tyvärr inte en enda bild från hela resan, bara en från bussresan ner så bjuder på den. :) 
 
 
Nu blir det att plugga en stund innan jag ska till skolan en sväng.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0