Godmorgon

Hoppas alla har en bra morgon. Min är om inte annat bra, men jag är rätt seg. Tanken för dagen är att rensa lite på rummet, börjar bli mycket saker som är på platser som de inte ska. Se på OTH, skulle vara skönt om jag blev klar med den serien så jag kan fokusera mer på de andra jag ska se. Har en hög som jag blivit rekomenderade att jag ska se och ja jag brukar kolla i alla fall ett, två avsnitt om jag blivit rekomenderad, men kan inte lova att jag tittar direkt någon sagt något. Vissa fastnar jag för vissa inte. Plugga står också på schemat, men inte allt förmånga knop kommer det vara.
 
Bild från igår när det var så varmt och skönt ute att jag gick i "sommarkläder".
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0