Godmorgon

Godmorgon :) 
 
Jag vaknade när första klockan ringde idag :) Och jag klev faktiskt upp också. Frukosten var inte bestämt förens nu vid 8, men jag har tvättid så kände att jag kunde ställa klockan tidigare så jag skulle kanske hinna börja med tvätten när tiden börjar. 
 
Så jag har hunnit vaknat, slängt in en tvätt i maskinen samt tagit en morgon promenad på en timme :) Första klockan var ställd vid 6. Men är grymt skönt att jag redan tagit dagens promenad :) Efter frukost ska jag nog också ta mig till gymmet och köra lite styrka länge sedan jag var där nu. Och idag har jag självstudier, så finns inget jag kan skylla på idag ;) Mest brukar jag skylla på att jag inte vill stressa varken dit, där eller hem. Men nu ska jag komma igång igen :)
 
Morgon pigg Jasmine
Solen var framme under promenaden, inte ett mål så långt jag kunde se.
 
// Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0