Godmorgon

Igår kväll skulle jag försöka sova i en bastu... Å nej jag menar inte en riktig bastu, utan mitt rum. Det var väldigt varmt, det var på gränsen till att jag svettades. Men efter en stund somnade jag verkar det som. Jag vaknade iaf av klockan. 
 
Idag blir det att först plugga, jag gjorde aldrig färdigt PM:et igår. Blev mer bara slappa och ta det lugnt efter jag å P hade varit och handlat samt grillat. Men idag ska det bli klart även om jag måste sitta hela dagen med det. Men tror uppgiften är klar inom den närmsta timmen/timmarna om jag bara sätter mig och börjar med den igen. Har ju inte långt kvar liksom. 
 
Efter den är klar med den vet jag inte vad som händer mer än, föreläsning och lite hejdå mys på skolan. 
 
Blir nog en lugn kväll där jag försöker se så mycket serier som helst :) Håller ju på med några stycken samtidigt så.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0