Godmorgon

Godmorgon solstrålar! :)
 

Hoppas alla sovit gott. Idag vaknade jag direkt som klockan ringde och klev upp inte ofta det händer, men det händer ;)
 
Idag blir det inte så mycket faktiskt. Jag skrev precis klart PM:et som jag arbetat med i några dagar. Så skönt att veta att den i alla fall är inlämnad, hoppas att jag är godkänd också. 
 
Men jag vet att jag antingen ska ta en lång promenad eller gå en sväng till gymmet det lutar mest åt gymmet nu iaf. Kanske blir båda två. Känner att jag kanske ska byta om och direkt ta och gå till gymmet så jag får det gjort :)
 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0