Goddag

Hoppas alla sov gott inatt och alla är pigga och glada nu. :) Jag sov super gott iaf. 
 
Idag var planen att bli klar med PM:et så jag kan lägga det bakom mig, tvätta samt ringa några samtal.
 
[ ] Skriva klar PM
[x] Ringa Tandläkare
[ ] Ringa vårdcentralen
[x] Ringa försäkringbolaget
[ ] Handla lite
[/] Tvätta
 
PM:et rullar på, har några ord kvar att skriva ca 500. De samtal jag gjort har varit positiva :) Hoppas det sista är det också (får se om jag hinner ringa det idag eller tar det imorgon eller något sådant) om jag inte tar en promenad dit bort och pratar med de(borde gå eller?). Tvätten rullar på snart klar ska bara torka en stund. Efter lunch blir det en sväng med P och handla lite små saker. Och såklat så ska jag sikta in mig på att skriva klart de sista orden jag behöver för att bli klar med PM:et 
 
Har känt mig lite som en sekriterare eller någon annan person som sitter mycket i telefonen och antecknar och sådant nu på förmiddagen.
 
Måste bara säga det ser ut att vara grymt varmt ute. I solen just nu är det ca 30 grader. Få se om det känns lika varmt när jag kommer ut sedan...
 
Förlåt att detta inlägg antagligen enligt er blev super tråkigt. Men jag vet inte vad ni vill att jag skriver om. Skriv kommentar så jag får inspiration av mina läsare. Lite senare idag eller imorgon får ni ett inlägg om mig och min relation till film.
 
// Puss och Kram Jasmine
 


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: ja jag förstår det :)

2013-05-29 @ 17:26:04
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0