Godagens

Morgon sötisar.
 
Jag har nu på morgonen suttit och kollat på en film som jag haft i bokhyllan i säkert två års tid utan att ha kollat på den. Har liksom dissat den då den inte verkar riktigt vara en film i min stil. Å nej vist det var den inte, men den var bra. Jag brukar inte gilla filmer som handlar om musiker. Händer men är väldigt sällan. Men detta är nästan en film man måste se om man gillar Country musik. 
 
Crazy heart hette filmen iaf. 
 
 
Har du inte sätt den kolla iaf på trailern den säger rätt mycket om hur filmen är.
 
Nu blir det att diska efter frukosten och sedan borde jag sätta mig och plugga får se hur det går. Kanske blir en till film eller något spel idag också. Även kanske gymmet, saknar det ibland så :)
 
// Puss och Kram Jasmine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0