Burn, burn, burn, the ring of fire.

Ååh, denna dag har jag mest bara slappat och tagit det lugnt. Har sätt två filmer, en i morse och en nu på eftermiddagen. Den i morse står om i föregående inlägg. Den andre var Walk the line. Filmen om Johnny Cash liv i princip. Jag blev väldigt sugen på att leta fram avsnitten i Dr Quinn han är med själv. Hans musik är bra och man hänger med, då jag i alla falll hört låtarna förr.
 
Bild från gårdagens grillning, när P just tänt på grillen :) Maten blev så grymt god :)
 
Tog en promenad straxt efter lunch tid då jag inte kände alls för att göra någonting, och i vanlig ordning känner jag att det är fel att bara sitta och inte göra något. 
Så det blev som sagt en promenad i solen. :) 
 
Det jag tänkt göra nu är att antingen sätta igång en till film eller spela SimCity, har inte riktigt bestämt mig för vilket av de jag ska göra än. Men märks kanske sitter och gör något helt annat. Vem vet?
 
Hoppas ni har en fortsatt trevlig dag i alla fall :)
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0