Godmorgon

Godmorgon allihopa :)

Dagen består inte av allt för mycket kan ju bli mer än vad jag tänker mig just nu. Jag har inte klivit upp ur sängen än. Var grymt skönt att ligga och dra sig lite idag.

Det som kommer hända idag är ett besök på universitetet för sista lektionen på detta moment, packa (åker hem till Ramsjö imorgon), teckna lite granna, frukost,lunch och middag såklart också. En promenad är även ett måste eller till och med ta mig till gymmet får se vilket av det de blir.

Men nu kliva upp och göra sig klar innan frukost.

// puss och kram Jasmine

Ps bilden är från en promenad här om dagen. Ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0