Dagen.

Idag har jag hunnit med en del. :) 
 
* Tvättat
* Plockat bland lite saker
* Tecknat
* Sätt film (samtidigt som jag tecknade) samt en med P
* Promenad på ca 50 minuter
 
Ja var det något mer... Hm, inte som jag kommer på. Men lite har jag hunnit iaf. Har en HEL del kvar på teckningen hoppas jag kan hinna klart den imorgon kan vara lite svårt men märks hur långt jag hinner :)
 
Detta är exempel på andra teckningar jag gjort. Alla utom den sista har jag visat tidigare på bloggen. Den första är min tatuering som jag nu har på min vänster underarm :) den andre gjorde jag till mig själv faktiskt hänger på väggen här i rummet. Den tredje är en jag gjorde till min storebror i julklapp 2011. Den fjärde är faktiskt en jag gjorde på gymnasiet men detta är en kopia (kopiatorkopia), orginalet sålde jag (ja jag har gjort den efter en annan bild jag sätt på nätet). Och den sista är en bild jag har tecknat av från Miranda nallarna. Den gjorde jag till min mor i julklapp nu senast :)
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0