Tjollahopp

Hejsan hoppsan. 
 
Det blev inge inlägg igår. Har egentligen ingen större aning om varför det blev på det viset men men. Jag städade ugnar, spelade bangolf/minigolf, var på tiwoli och ja vad gjorde jag mer igår såg massa avsnitt av Vampire Diaries. Jag hade något att göra igår. Jag nämnde nog på fredagskvällen att jag köpt skor såhär ser de ut iaf. 
 
Tänkte visa hur "hemska" mina gamla skor ser ut också men det är inget att visa. Iaf nästan ingen sula att visa ;) De var superslitna under till. Men nu nya och fina skor som pryder mina fötter.
 
Idag har sommarkursen börjat, jag kommer gå en som heter "barn i skräckfantastik" så jag kommer läsa skräckromaner, historier och se skräckfilmer i massor i sommar :) Hoppas det blir många skratt och mycke rysningar som går genom kroppen i sommar. En bok jag egentligen inte har en aning om vad den gör i kurslitteraturen har jag iaf läst idag och det var Kalle och Chokladfabriken. Bra bok, förlåt men måste säga att filmen är bättre. Boken är skriven för yngre personer och blir lite barnsligt skriven då och då. Började läsa den och inte många gånger jag la ifrån mig den så den var utläst idag också ;) 
 
Jag har också tagit mig en LÅNG promenad med P idag :) Blev att gå ca 4 timmar och 15 minuter. Men då räknar vi även med paus för att äta och gå på några affärer in i den tiden.
 
Nu blir det sängen Natti natt KRAMAR
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0