Skriva lite, tvätta lite.

Godmorgon, idag kändes det lite segt att kliva upp. Behövde dock inte kliva upp för ens kvart i sju. Men kände att det inte var någon idé att bara ligga kvar i sängen för att somna om flertalet gånger. (Ungefär varje gång larmet ringer). Så jag klev upp i stället. Kanske bra, jag ska försöka lära mig att kliva upp första gången larmet går igen. 
 
Idag står det på schemat att plugga och tvätta. Får skriva lite, tvätta lite, skriva lite, tvätta lite. Tvätten gör ju sig själv som tur är jag behöver inte vaka som en hök över det :) Vad jag vet händer det inte så mycket mer idag. Men man vet aldrig.
 
 
// Puss och Kram Jasmine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0