Mycke

Godmorgon/Goddagens
 
Idag har jag hinnit med lite granna. Frukost och tagit mig ner till stan för att fixa med pass inför resa. Registerat på sommarkurs. Jag inte så mycket mer jag gjort. Men jag har ju hela dagen på mig. Klockan är inte så mycket. 
 
Det som står på schemat idag är att plugga! Skriva av anteckningar och lyssna igenom föreläsningarna jag inte riktigt hängde med på så bra som jag borde ha gjort. Å ja jag borde ha skrivit av anteckningarna för länge sedan. Men jag har inte haft någon lust alls att pluggat. Sommaren har ju kommit till Umeå. Men nu ska jag ta tag i detta tenta på onsdag. 
 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0