It

Hejsan hoppsan nu sitter jag och kollar på förra årets buskis från Vallarna i Falkenberg. Den är inte alls lika bra som de tidigare.

Igår var vi i Furuvik och härjade. Insåg att det roligare är att se alla djur, än att åk attraktionerna som de har där. Men jag sitter här med ett åkband runt handleden och funderar på om jag ska behålla det på hela sommaren eller ta av mig det i vecka, inte bestämt än. Ni får även se den vackra bilden på ansiktsmålningen som jag gjorde.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men går nu att skriva på appen så kan bli att jag skriver oftare igen :)

Har idag sätt två filmer till sommarkursen. Först the children of corn och sedan it(det). Båda anses vara skräckfilmer, men jag tyckte att it var läskigare helt klart.

Nu ska jag se klart.

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0