Home!

Godmorgon, hoppas alla vaknat på rätt sida idag :) Annars kan det bli illa ;)
 
Idag blir det mest att tvätta, städa iordning rummet blir det nog också, packa och plugga. Jag åker imorgon till Ramsjö. Komma hem och kanske blir att jobba lite, men ska också till tandläkaren under tiden jag är hemma nu. Så får se hur mycket jag måste göra med tänderna ;) Iaf fixa två hål de vet jag att jag har iaf ;)
 
Nu ska jag ta och plugga lite, tror inte jag kan klämma en bok idag också. Idag är det nämligen en engelsk bok som står på schemat. Men en bit i den borde jag komma. 
 
Komma hem till det vackra Sund imorogon :)
 
// Puss och Kram Jasmine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0