Goddagens!

Hejsan svejsan. 
 
Nu sitter jag ute på trappen och läser kurslitteratur. Väntar på att Hemglassbilen ska komma, men känns lite som att den redan kört förbi här. Den skulle varit här för en bra stund sedan enligt deras hemsida. Men man vet aldrig jag hoppas att han kommer :) 
 
Jo å kurslitteraturen som jag läser idag är mesta dels sagor. Har precis lästklart Bröderna Grimms sagor Askungen och Snövit. De är inte riktigt som Disney har gestltat de i filmerna. Mer blod och yngre barn som gestaltas i sagorna. Men båda slutar lyckligt iaf.
 
Nu blir det att läsa the ledgend of sleepy hollow. Jag har sätt en version av Disney där också men inte så att jag har något minne av hur den är tyvärr. Men läsa och se :)
 
Kände att jag kunde bjuda på en bild när jag ändå sitter här ute. Inte ofta jag visar sådanna bilder så :)
 
// Puss och Kram Jasmine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0