Go kväll.

Hejsan svejsan...
 
Idag har jag gjort saker sedan jag vaknade. Vakna runt 7 då satte jag mig och såg klart på filmen "Never back down". Sedan blev det frukost med P. Kolla datorerna lite och sedan ta oss ner på stan för att shoppa loss. Eller iaf kolla om vi hittar något. Hem och bara ta det lugnt.
 
Jag handlade en ny kalender då min tar slut snart. Blev inte mer handlat. Sedan jag kom hem har jag spelat SimCity. Har gått både bra och dåligt för mig. Först gick det bra i flera timmar och nu på slutet har det gått nerför :/
 
Nu bara ta det lugnt..
 
Lite kludd jag gjorde på en föreläsning här om dagen.
 
// Puss och Kram Jasmine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0