Fredag

Ja, enligt kalendern är det fredag. Men jag tycker det känns som att det är måndag. Var ju som en söndag igår, med röd dag och allt. Igår hände inte så mycket, kollade massor på Vampire Diaries kommer nog bli några avsnitt av det idag också :) Var till Gamlia för att kolla på hur de firade Nationaldagen och träffade H lite senare på eftermiddagen.
 
Onsdags kvällen var väldigt trevlig, först tenta som inte var allt för trevlig men sedan en eftermiddag i stan med P. :) Och vi avslutade kvällen med att se på Röjar Ralph, väldigt gullig film om inte annat.
 
Kaffe var väldigt behövligt under tentan, när huvudet började skrika på mig att sluta.
Jag hade ingen öl hemma och inte heller någon cider. Så det fick bli en tentaROM istället. En helt fantastisk rom är detta. :)
 
Blir nog en promenad nu innan solen står som högst på himlen och man blir stekt när man promenerar. Och vi får hoppas att ni får mer inlägg att läsa nu när jag har mer tid för bloggen. Sommarlovet är ju här :) Även om jag läser sommarkurser och jobbar borde jag kunna skriva något inlägg om dagen :)
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0