Sov för länge?

Dagen har inte bjudit på så mycket hittills. Den började med att jag försov mig, eller hur jag ska säga. Klockan ringde halv sju. Men vaknade senare vid straxt efter sju och insåg att jag hade sovit lite längre än tänkt. Kroppen behövde nog sova lite till.
 
Jag hann iaf äta frukost och göra mig klar för att börja jobba till åtta så missade inget, mer än lite mindre stress. Men gick ju bra som sagt. 
 
Nu sitter jag och ska sätta mig och läsa några kapitel i boken. Blev inte läst ett ända igår så jag får lägga på ett kol idag. 
 
Tanken är att jag idag också ska iaf anteckna ner det jag vill skriva i resterande inlägg i min blogg serie "om mig". Då det nu är ett tag sedan jag skrev något i den. Vill iaf kunna lägga upp ett inlägg idag eller imorgon. Får se när det blir. Ska som sagt göra lite antecknignar om vad jag vill skriva i de. 
 
Bjuder på en bild från resan, straxt efter man tagit ett dopp i havet :)
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0