Lucia

Trevlig Lucia allihopa! 
 
Det är fredagen den 13:e december. Alltså både "otursdagen", samt Lucia på samma dag. Hur ska denna dag gå?
Jag vet att de hemma i Ramsjö har strömlöst om inte strömmen har kommit tillbaka nu, men det tvivlar jag på.
 
Här i Umeå börjar solen gå upp, himlen var väldigt vacker för en liten stund sedan, men jag hade ingen kamera i närheten då. Jag ska sätta mig och plugga, skriva på min uppsats. Har väll en förhoppning att den ska vara så gott som klar i nästa vecka (får se hur det går). Men håller också på med tvätten så det blir en hel del pauser under dagen för att gå till dörren bredvid och fixa med den.
 
Får hoppas på att det blir en trevlig Lucia för er allihopa. Så hörs vi kanske under dagen. Massa kramar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0