Plugg

På dagens schema står det stort och tydligt PLUGG! 
 
Har nu tre uppgifter kvar på sommarkursen och skulle vara skönt om jag hade kanske en eller två uppgifter kvar innan kvällen är slut. Får se hur det går, mycket litteratur att ta in. Även om jag redan läs den så finns det mycket som jag antagligen missat så får skumma igenom delar igen få se kanske jag hittar massa användbart. Eller jag får hoppas att jag hittar det iaf. 
 
Men det är fredag så något annat ska jag väll hitta på också, men inget bestämt.
 
Vi hörs kanske senare idag mina läsare. 
 
// Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0