Movies and more movies

Dagen består av att först och främst städa och möblera om rummet. Kommer ta sin lilla tid, vist jag har inte så mycket möbler men har rätt mycket filmer och annat krafs i hyllorna som måste ner för att kunna flytta möblerna. Och ett gäng ytor som ska torkas av. 
 
Filmerna som just nu ligger på sängen. Och detta är inte alla heller för alla kan man inte se på bilden :/
 
När jag är färdig blir det antagligen att plugga. Lite mer att läsa innan kursen är slut.
 
Undertiden jag städar och möblerar har jag Sound of Music i bakgrunden :)
 
Puss och Kram Jasmine
 


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Åååh, du har en hel del du :D

sv: ja, det är så vackert att gå en parad för mänskliga rättigheter som läggning exempelvis. Jag vill så gärna gå i den igen.

2013-08-02 @ 09:55:47
URL: http://lorissalovebomb.se
LORISSA LOVEBOMB

sv: Precis, filmer man inte ser eller inte gillar verkar ju sjukt onödiga att spara :)

2013-08-02 @ 14:43:00
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0