Hemma igen.

Nu har jag kommit hem från Ramsjö. 
 
Har varit jobb och mycket geocachande. Vet inte om jag nämnde att jag antog "utmaningen" att ta en cache om dagen hela augusti. Jag är nu klar med detta. Och jag har tagit hela 116 cacher(och event inräknade) sedan jag började i slutet av juni. Jag tycker jag varit en duktig cachare. Blev hela 20 cacher igår på vägen upp från Ramsjö. Var riktigt trött när jag kom hem, blir så när man stannar en gång varannan mil ungefär. Men det är sååå kul jag rekomenderar att testa om inte annat. 
 
På måndag börjar plugget igen. Hoppas de skickar mina böcker på måndag så jag har de i slutet av veckan. Beställde förra måndagen, men de hade 5-8 arbetsdagar på sig att skicka det. Alltså skicka från lagret å sedan då + de dagar som de tar att få hit de. Får hoppas de går fort, vill inte ligga efter med läsande. Iaf inte när det är engelska böcker. 
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av de två sista dagarna ledighet.Tyvärr blir det inga bilder från tiden hemma just nu. Har de på mobilen. Å den har jag inte kopplat in i datorn än.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0