Godmorgon

Godmorgon folket. Hoppas alla sovit gott inatt. Tog en stund innan jag somnade, men när jag väl somnade sov jag som en stock.
 
Jag tror jag drömde om alla människor jag någonsin träffat inatt. Någon firade något, då var det människor jag träffat när jag var liten, människor som jag har i min närmaste närhet just nu. Och senare i historien träffade jag på alla som jag träffat på universitetet. En väldigt underlig dröm, har nog aldrig drömt en dröm med så många personer jag känner igen. Och jag har ingen aning om vad den ska betyda.
 
Idag finns inte så många planer, mest att jag ska ut och geocacha lite med P, någon gång under dagen. Finns en utmaning att hitta en cache om dagen hela augusti och det försöker vi nu fixa :) Två dagar har vi lyckats med alltså första och andra augusti :P
 
Bjuder på en söt bild från Furuvik, vet inte om jag visat den tidigare eller ej. Men hittade ingen passande bild tyvärr :/
 
// Puss och Kram Jasmine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0