Energi

Godkväll, idag har dagen bestått av frukost, promenad och geocaching ca 1,5 timme. Därefter hem och plugga skriva ca en sida på uppgifterna. Jag hoppade hejvillt mellan uppgifterna ;) men blev en sida iaf.

Sedan var det dags för lite lunch, självklar när jag skulle värma min matlåda var micron för varm så det blev att steka på resterna. Blev riktigt gott.

Då det var fint väder idag bestämde vi oss för att gå och simma lite på Umelagun (kan vara felstavat). Vi var där i ungefär en och en halv timme.

Bestämmer oss för att äta på Donken. Och därefter kör vi hemåt. Med stereon på max, å vi skrålade som Carola med rutorna öppna. Jag ville inte köra hemåt så jag körde till Holmsund och Kolerakyrkogården istället. En plats vi velat åkt in och kollat på länge. Vi gick från parkeringen vid "stora" vägen så denna promenad tog väll runt en timme innan vi var tillbaka till bilen. Men både lite läskigt men intressant plats. Vi var även ut på udden på ön och får se en vacker utsikt :)

Nu är jag trött, har varit väldigt aktiv hela dagen. Sista vi gjorde var att se film. Men nu blir det sängen. Natti natt.

Lägger även upp två bilder :)

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0