Blä!

Just nu sitter jag i köket. Alltså i korridorsköket. Jag tog med mig en kurslitteratur även denna en skönlitteratur, börjar läsa lite smått. Visst den verkar inte allt för tokig efter några sidor. Men nu sitter jag bara här och tänker.

Jag är less på att plugga! Visst man skulle nog kunna säga att jag älskar att plugga, men jag hittat inte motivationen att sitta och varken läsa eller skriva uppgifterna just nu. Vet inte vad jag skulle vilja göra istället heller så. Finns väll inte så mycket att göra.

Man får ha dagar man inte gillar sin "vanliga" vardag va?

Tror inte att en annan bok eller film eller något annat skulle kunna få mig på humör just nu :/ Men blir snart att gå på biblioteket och leta en ljudbok. Får hoppas jag hittat den för jag vill inte sitta och läsa "låt den rätte komma in" om jag slipper. Får försöka lyssna igenom den om jag finner den. Det är en bok som hör till kursen men jag har tidigare försökt läsa den men inte gillat den. Får så hur detta går.

// puss och kram Jasmine



Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Vad läser du nu? :)

2013-08-05 @ 23:34:03
URL: http://lorissalovebomb.se
LORISSA LOVEBOMB

sv: kanske, men är inte vi lika gamla? Fast jag tror jag hade den inspelad från TV så den kan vara från när syrran var liten, så egentligen är vi kanske båda för unga :) Den heter Resan till Melonia :D

2013-08-06 @ 20:18:27
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0