Sjuk?

Jag har inte skrivit på över en vecka nu. Men det beror faktiskt mest på att jag varit sjuk och på så sätt inte orkat skriva. Hade jag skrivit hade det bara handlat om hur dålig jag kände mig. Känns så mycket bättre nu :) Dock så gick min datastol sönder idag. Eller iaf grejen som man kan ställa in stolens höjd med. När man sätter sig ner när den är på högsta så glider man som ner till lägsta nivån. Lillebrors stol började så för någon vecka sedan, så det är inte bara min stol som håller på så (vi har likadana).
 
Men som sagt jag har varit sjuk. Förkylning och en hämsk hosta. Missade två föreläsningar för att jag seriöst inte orkade ta mig till skolan för att gå på föreläsningarna. Inte ofta jag missar skola när det är skola och jag är hemma och inte har något speciellt jag måste göra så som möten eller att jag ska någonstans har missat föreläsningar för att åka hem till Ramsjö. Men jag missar inte de med vilja å bara sitter av tiden hemma. Kan även hoppa över föreläsning för att jag känner att jag måste plugga till något istället för att sitta på föreläsning å bara låta tiden gå.
 
Nu ska jag ta tag i bloggen igen. Förändringen jag gjorde senast är jag inte nöjd med så kommer ändras snart igen då menar jag bakgrunden jag har nu. Har ni några förslag är det att säga till. 
 
Dock nu ska jag sätta mig och läsa massa kurslitteratur, har inte blivit så mycket läst när jag varit sjuk.
 
Bild från Instagram när jag inte mådde allt för bra ;)
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0