Så vad hände.

I förra inlägget skrev jag vad som var planen för idag. Långt ifrån allt är gjort men som sagt jag har mer tid på mig att läsa alla texter än vad jag ger mig själv. Så här nedan får ni en uppdaterad version av listan.
 
Planen för idag är:
[x] Läsa boken Hinduismens heliga skrifter (kurslitteratur läste klart den nu innan)
[x] Läsa Darsan (kurslitteratur)
[ ] Läsa två kapitel i Det månkulurella Sverige (kurslitteratur)
[ ] Läsa två artiklar (kurslitteratur)
[x] Städa rummet (påbörjat detta men inte klar lite damsugning och plockande i ett skåp ska också göras innan kvällen)
Om jag hinner/känner för det:
[ ] Spela Sims 3 
[ ] Läsa lite i boken Vampyrernas historia (håller på att läsa på kvällarna som ett avbrott till all kurslitteratur och pluggande) 
 
Det kommer inte bli mer pluggande idag. Får ta artiklarna och de två kapitlen imorgon. Sims blir det inte heller, kände för det tidigare men inte lägre. Men antagligen blir det lite läsning innan jag ska lägga mig. Det blev även så att jag ätit, idag blev det Chili con Carne ala Jasmine ;) Och sätt på Eva och Adam har jag även gjort.
 
Nu blir det en dusch å sedan gosa upp mig i sängen å se en film. Filmen är inte bestämd än, men det lutar mot en romantisk komedi eller liknande. Eller bara se klart på Eva och Adam som jag påbörjat. Så glad att jag hinner med att se film som jag älskar. Film har ju lagts åt sidan väldigt mycket under tiden jag hade VFU. Jag är en filmnarkoman för de som inte vet, men det går i perioder det också som allt annat. 
 
// Puss och Kram Jasmine
 
ps. Ni får kommentera och ställa frågor också. ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0