Godmorgon.

Godmorgon läsare. Dagen började halv segt för ca en timme sedan. Jag ville verkligen inte kliva upp ur sängen, helst hade jag legat kvar och bara varit hela dagen kändes det som. Men nu är jag uppe och tvättar. 
 
I helgen har det inte blivit så mycket träning eller promenad. Men får väll säga att shopping rundorna på torsdag (birsta) och fredag (hudiksvall) får kallas vardagsmotion om inte annat. Och även biltvätten och däckbytet på lördagen. Det blir dock inte att jag "får" skriva upp dessa. Det var ju inte träning/promenad utöver vardagsmotionen så att säga. Inte heller har jag hållt mig från sötsakerna, det är farligt att vara hos mor och far de har alltid kakor framme. Ja de står på bordet konstant (känns det som). Nu blir det dock ändring på detta blir promenad senare idag och inge sötsaker. Ska börja på allvar igen. 
 
Nu blir det till tvätten sedan fixa lite med att packa upp riktigt.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0