Dagens träning/promenad

Idag blev dagens promenad direkt efter film/föreläsningen på universitetet. Jag skulle egentligen suttit och läst lite kurslitteratur på bibblan men någon hade hinnit före mig och satt någonstans och läste den. Så jag tog mig istället en längre promenad hem än vanligt. Det brukar ta ca 15 min eller något att gå till universitetet. Men promenaden blev en hel timme :) Jag tog och trotsade regnet. Såg nog ut som en blötkatt när jag kom hem, eller så mycket regnade det inte....

Promenaden var väldigt skön iaf :) Jag ska nu igen börja med att träna på något sätt varje dag, är det då en promenad en dag så är det också träning. Men gymmet blir det snart igen också, saknar det. Dock vill jag känna att jag är frisk igen innan jag tar å kör slut på mig själv på gymmet. Vill inte göra så jag blir sjuk igen pga att jag börjar träna hårt igen för tidigt. 
 
Bilden är från en annan dag jag tog promenad. Det ligger ingen snö på vägarna nu utan det är mer vatten nu...
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0