Ååååh.

Pustar ut efter en lång dag. 
 
Dagen började med frukost som alla dagar. 
 
Men jag tog mig till IKSU som jag skrev i gårdagens inlägg och körde tre danspass idag. Skönt att det var paus mellan andra och tredje passet annars hade jag nog dött där på slutet av breaking passet. Men det var så kul :) Det märks att vanan finns kvar. Att kroppen vill dansa. Även om jag hade dansat nästan två timmar på förmiddagen hade jag massa energi kvar då. Var som att jag fick energi av passen. Egter breaking passet var jag helt slut. Länge sedan jag kände mig så slut som jag gjorde då och gör nu. Inte ofta jag kör så hårt nu för tiden. 
 
Dans är dock en träningsform/konstform jag verkligen älskar. Jag skulle inte säga att dans enbart är en träningsform, jag skulle gå bort från allt det jag tycker är det underbara med dans. Det är ju så grymt vackert, även om det bara är några steg på ett träningspass på gymmet. Ja jag är estetskadad ;) Men som jag alltid har sagt (inte så ofta nu mer): "Engång estet alltid estet"
 
Nu blir det att bara ta det lugnt klockan är ju redan mycket. Så blir snart sängen för min del.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0