Måndag igen

Ja då var det måndag igen...
 
Åter till föreläsningssalen, plugget eller iaf försöka vara duktig å plugga. Jag sa ju i torsdags att jag skulle plugga eller iaf svara på två av frågorna efter föreläsningen, men de gjorde jag inte kan jag lova. Jag ställde mig å bakade lussekatter och pepparkakor m.m. med P. Fredagen som skulle bestå av plugg och åka till Ica bestod av Ica å spela sims... I lördags så gjorde jag iaf de två frågor jag måsta göra för att jag skulle bli klar med det jag hade tänkt. Igår började jag med att läsa den engelska texten kom igenom ett kapitel å blev lite less så spelade lite sims... Idag efter föreläsningen blir det att fortsätta läsa texten, den är inte allt för svår att förstå (hittills) men det är ett ämne med ord som man inte har hört på engelska någon gång så man sitter antingen å gissar sig fram till vad ord betyder eller sitter på lexikon ;) 
 
Men nu ska jag ta å bara slöa en timme eller en och en halv tills jag måste aktivera mig å gå till skolan ;) 
 
Bjuder på denna (bild från när jag hade Foto A på gymnasiet)
Har nog visat den förr...
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0