Dagen.

Idag har jag hunnit med en hel del...
 
Upp vid halv sju så jag å P kom iväg till IKSU för att simma en stund, blev väll inte mer än ca 20-30 min men ändå vi tog oss dit :) 
 
Hem fixa frukost ja vi simmade innan frukost :P Ta oss till Ersboda handla lite (nyårströjan/klänningen införskaffad, få se vad den är när jag är klar med den ;) ) vi var även till stan för att handla lite... Istortsätt är alla julklappar fixade yey :)
 
Efter alla handlings bestyr satte vi oss lugnt ner i bio salen och kollade på den nya filmen "De fem legenderna". Kan bara säga GÅ OCH SE DEN... Om du nu gillar tecknade/animerade filmer :P
 
// Puss och Kram Jasmine
 


Kommentarer
Min kamp mot cancer

Svar: Nädå, jag är isolerad på mitt rum nu när jag får cellgifter så jag har inte ens fått gå ut även om jag vill.
Men när jag väl får gå ut, då ska jag pulsa i lite snö, med lite mer kläder är så.... kanske blir en ny dagens outfit då! =)

2012-12-01 @ 22:20:04
URL: http://kampenmotcancer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0