Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Åååååh, denna var ju lätt att svara på :)

 

En dålig vana jag har som jag önskar att jag inte hade är att äta så mycket sötsaker. Jag faller ofta för frestelsen. Dock tycker jag inte det är så gott när jag väl äter de jämt, så det är något jag måste jobba bort. Vilket går sådär... Går bra på skolan, men sedan kommer man hem till sina föräldrar, där är det fika minst en gång om dagen. Sedan har de godis för jämnan där. Vist man skulle kunna låtabli att äta något, men det blir som per automatik att man börjar. Nu till sommaren så ska det bli ändring på sådant. Solens strålar är lika tillfredsställande ju :P

 

En kladdkaka jag och P gjorde på alla-hjärtans-dag. Vi bakar ofta, men inte alltid kladdkaka...

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0