Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Oj, vilken svår... Vilken typ av killar faller jag för? Hm, killen ska ha humor, trevlig, hjärtar på rätta stället. Jag försöker falla för insidan och inte för utsidan. Då det är insidan som räknas, men vist kollar man på hur killen ser ut. Det kan jag inte säga att jag inte gör. Men de få killar jag haft har varit väldigt olika i utseendet, men rätt lika på insidan. Jag har länge sagt att killar i arbetsbyxor är snygga, men tänkte här om dagen. Tänk om jag hittar en kostym nisse...

 

Jag följer mitt hjärta när jag väljer killar, finns inget speciellt jag faller för inget jag märkt hittills iaf.

 

heath ledger

Bild på killen jag tycker är/var sjukt snygg. Heath Ledger ;) Dock är han död nu :(

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
Linda Bäckman

Det finns inget snyggare än killar i jobbarbyxor =P dreglar

2012-05-05 @ 11:31:26
URL: http://intesomallatror.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0