Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Hehe, en lite rolig dag för dag uppgift. Skriva om hur min reaktion blir när jag ser mig själv i spegeln.

 

Den är nog inte så annorlunda imot för andras. I vissa vinklar tycker man väll inte alltid om sin kropp, men i vissa älskar man sin kropp. Jag kan inte säg att jag någonsin avskytt det jag ser i spegeln.

 

En gång blev jag rädd för mig själv. För er som sätt föregående inlägg så ser ni när jag var utklädd till vampyr, inte de enklaste att se sig själv i röda linser. Var sjukt läbbigt.

 

Jag brukar säga, "för att kunna älska andra måste man älska sig själv först". Och det håller jag i. Vist jag vill ändra saker med mitt utseende, men det kanske kommer en dag då jag ser exakt den jag själv fantiserar om att jag är i spegeln. Men då finns det nog ändå något jag vill ändra. Man ska leva i nuet...

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0