Dag 16 – En bild på mina/mitt syskon.

En bild på mina syskon... Då jag anser att jag ej bör lägga upp bilder på mina syskon här pga att de kanske inte vill att jag gör det, så kommer jag inte lägga upp bilder på de. Ni får bli arga eller vad ni vill. Men kan säga såhär, har två bröder en storebror på 26 år och en lille bror på 17. Två helt fantastiska bröder på sina sätt.

 

Jag kommer ist lägga upp bild på fyra andra krabater som bor hemma hos mina föräldrar, alltså våra katter. En är min, en är min storebrors, en min lille brors och en min mors.

 

Busan dock när hon var lite yngre...

Lakrits-från i sommras.

Lilla Gumman, sååå söt :)

Sist men inte minst Herkules :)

 

// Puss och kram Jasmine

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0