Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Oj, skall man ha tänkt på hur man vill ha sitt drömbröllop redan?

 

Nåja, lite önskningar har man väll. Jag vill ha ett kyrkbröllop, vist det skulle vara hur vackert som helst att gifta sig utomhus, men kyrkbröllop är även de väldigt vackra. Både brudtärnor och machalkar ska finnas. En man i svart vid altaret när jag går fram i min vita klänning, ev kanske någon svart detalj på klänningen. Självklart rådfrågar man allt och alla hur allt ska vara hur man ska gå klädd, vad finns för traditioner i min släkt, i min mans släkt. Det är inte så att jag har någon stor önskan till bröllop, man får se i framtiden om det blir ett eller ej. En fråga jag tänkt på när jag tänker bröllop är "skall jag dölja tatueringen, eller ska den få synnas?" Kommer aldrig fram till ett bra beslut men men.

Som sagt detta är bara spekulationer på hur jag vill att ett bröllop ska vara för mig.

 

Bild på en snygg bröllops klänning med svarta detaljer :)

Bild tagen från bröllopstorget.

 

Ps. Jag kommer antagligen inte lägga upp så många dag för dag på bloggen nu, för att jag kommer åka bort en vecka till Fbg med min vän P. Kan bli vanliga inlägg, kan även bli dag för dag, det märker vi.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0