Boda borg

I tisdags alltså första maj var jag med min lille bror och min kompis P till Boda borg i Torpshammar och hade super roligt. Boda borg är lite som fångarna på fortet, men man gör allt som ett lag och det är inte bara ett rum man ska klara av utan mellan 3-5 rum man skall klara av för att få stämplar. Vi fick 7 stämplar av dagens 19 tror jag det var. Vissa banor är väldigt svåra på tre personer vissa är svåra om man inte är ett jämt antal. Men vi hade en toppen dag kom dit när de precis hade öppnat och åkte därifrån en halv timme innan de stängde.

 

På onsdagen hade jag blåmärken över hela vänster benet och några på höger benet. Jag får väldigt lätt blåmärken, men att slå i som man gör på Boda borg gör man inte i vanliga fall. Och träningsverken man hade på onsdagen är svår att förklara, varenda del av kroppen hade träningsverk på ett eller annat sätt :P

 

Bilden hittad på google

 

Nu måste jag göra mig i ordning för att gå till skolan/universitetet.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0