17. Pongo och de 101 dalmatinerna

Oj, jag såg nu att jag hade glömt att lägga upp en liten kommentar om den 17 Disney filmen. Pongo och de 101 dalmatinerna. En riktigt gullig film, men ändå "läskig". Då menar jag inte läskig så man blir rädd utan mer skrämd av Cruella De Vil. Kvinnan som vill köpa valparna som Pongo och Perdita får och göra en dalmatinerpäls av de. Men hon kidnappar istället valparna och man får följa Pongo och Perditas sökande efter sina 15 små prickiga valpar.
Om du ej sätt filmen se den!
// Puss och kram Jasmine


Kommentarer
Sofie

sv: näe den koppen fick jag av mamma när jag fyllde 18.. :)

2012-03-12 @ 22:57:20
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0