The girl with the dragon tattoo

Jag såg nyss filmen "The girl with the dragon tatto" med P och jag kan bara säga att den är inte alls lika bra som den svenska versionen. Jag brukar tycka att amerikans film är bättre än svensk men nej inte i detta fall. Vist de har fått mä mer från boken och filmat mer så att säga. Men man får historien bättre förklarat i den svenska tycker jag. Man bör ha sätt filmen, eftersom att den har faktiskt har gjorts av amerikanskt team men i sverige och med en svensk bok/film i bakgrunden. Men den får inte mer än 1,5 av 5 möjliga av mig.

 

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0