Sommarlov...

Igår var min sista dag på estetiska instutionen vid Umeå Universitet. Jag har avslutat mina bild studier nu alltså. Jag har gått 1,5 år bild studier för att gå och bli bildlärare. Igår var sista dagen med redovisning. Vi har inget mer i skolan, vi slutar officiellt på fredag som kommer, men då jag skrivit den sista inlämningen idag och skickat in så är jag klar. Om jag inte nu får restuppgift på någonting. Vilket kan hända om de inte är nöjda.

 

Men så jag säger jag har sommarlov, iaf i en vecka för sedan kommer sommarkurserna som jag ska gå. Vilket är tre stycken två på distans och en på universitetet. I sommar blir det att plugga alltså, men även resta runt i Sverige en aning. Hoppas allt går bra så kanske det blir en lång resa med lite Stockholm, lite Göteborg, kanske Malmö, Hofors m.m.

 

Nu ska jag bara ta det lugnt å sitta på nätet.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0