Sommar :)

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag. Jag har glömt att skriva och de gånger jag kommit ihåg de har jag inte haft tid...
 
Nu när jag loggade in såg jag att blogg.se hade byt utseende på sidan där man skriver sina inlägg. Kan inte säga om det är bättre eller sämre. Då jag inte skriver inlägg varje dag så är de väll så att jag inte tänker på det precis. 
 
Denna vecka har bestått av "Vardags mysterium" och hur man kan förklara vardagen med fysik. Det är en sommarkurs jag går om ni inte förstått det. Den är intressant, men ändå så har man ett hum om det som de går igenom. Och övrig tid har gått till att läsa litteratur till de andra sommarkurserna eller bara ta det lugnt. Då dagarna är långe än jag är van vid så har man inte allt för mycket ork kvar på dagarna...
 
Men efter denna vecka så är de lite lugnare. Det blir inga mer besök på univeristetet förens i augusti nu. Om man inte går på universitets biblioteket lite nu och då förståss... Bara distans kurser resten av juni, hela juli och delar av augusti... 
 
Nu blir det att se mer "Rasken" innan sängdags vilket blir om ca 30 minuter.
 
För er som läser detta ikväll säger jag godnatt och sov gott :)
 
// Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0